piątek, 8 lutego 2019

TO JUŻ ZA RÓWNY MIESIĄC!!!

ZA 3O DNI PONOWNIE ZOSTANĘ MAMĄ!!!!

Lidio moja najdroższa już się nie możemy Ciebie wszyscy doczekać:)!
Z jednej strony bardzooo się cieszę, że ciąże będę miała już za sobą, z drugiej strony jest mi przykro bo to mój ostatni taki stan:( (decyzja podjęta wspólnie z mężem).
Dziecko w wieku 30 lat to odpowiedni czas. Kiedy rodziłam pierworodną miałam 23 lata oraz inny stosunek do ciąży i bycia mamą.
Teraz czuję, że dojrzałam emocjonalnie do tej roli.
Nagrałam wczoraj filmik co córcia numer 2 wyprawia w moim brzuszku, nie wiem jednak czy da się udostępnić tak obszerny filmik. Jej ruchy w mym brzuchu... coś niesamowitego!!!

Dziś dzień dobry, dobry dzień bo zrobiłam coś dla siebie. Może to próżne i trywialne ale odwiedziłam kosmetyczkę a także drogerię



 kupiłam eko torbę oraz wymarzoną książkę Myśliwskiego "Ucho igielne"!

Do tego słoneczko pięknie świeci. No żyć nie umierać! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

10 dni...

Już za 10 dni mam stawić się do szpitala. Na samą myśl o porodzie przyspiesza mi puls i kręci się w głowie. Oczywiście, że się boję. Tylko d...